BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 16, 2010

Assalamualaikum , Hye dear friends :)


Say SORRY, should do it? For me, it is a must ~
Saying sorry even you did not do anything wrong . . Tak rugi minta maaf dan tak rugi memaafkan . . Kan kan kan? Hihihi..


Ok lah, malam ni nak cerita tentang aktiviti saya pade hari ni..
Hari ini banyak memenuhi majlis perkahwinan :) Suke suke. Hehe. .
Last destination was at Cikgu Yah's. .  Da bertunang pun kak yah ye .. Entah mengapa terasa sayu je tadi hingga mak menitiskan air mata . Even saya sendiri pun terasa sayunye. . Ejah doakan kak yah kekal hingga ke jinjang pelamin dan seterusya. Aminn :) Just forget the past dear. U've got a nice one and far good from the previous one :) Ngee ~


Lagi seminggu je tinggal, pastu dah kena balik Nilai, Ohmygod ! I don't want :( *sad*
Away from FAMILY and MY LOVE really really make me sick ! Can i have UIA's branch here?? Please! Please! Please! . . i'm begging you. Who's that 'you' ?? Saya pun tak tahu . . Hehe. .
Apabila menjejakkan kaki ke Nilai, saya mulalah rindukan segalanya, saya mulalah busy dan letih, saya mulalah menghadapi masalah demam+selsema+batuk yang berterusan, saya mulalah berperangai seperti 'childish' dan selalu menangis (homesick). My mom pun dah awal awal lagi pesan 'ejah nanti balik nilai, mak ta k nak kol dah teap teap hari seperti dulu'. Tapi saya tak beri respon ape yang di perkatakannya kerna saya expect dye akan kol saya seperti dulu. Hmmm, it sokay, maybe lepas ni saya terpaksa belajar hidup berdikari dan tidak megharapkan mak lagi untuk kol saye teap teap hari dan dengar segala masalah saye..
Tapi saya still ada ............... ! Dia tempat saya mengadu, walaupun kadang kadang saya rasa saya belum mampu jadi yang terbaik di mata nye. Agak terkilan kerana saya masih tidak mampu membuat dia bahagia, tak mampu berikan apa yang dia mahukan . . Bagi saya dia adalah yang terbaik dan sudah menjadi yang terbaik di mata saya :) Saya sayang awak !


Nie aktiviti saya pada hari esok ::
                  * Teman mcnun pergi sekolah
                  * Kemas bilik
                  *Tidoo (mesty ade dalam sehari)
                                                  
Dear, enough for tonite, ngantuk sudaaa. Hehe..
Jaga diri baik baik aw. . Mimpi indah :)

0 tegur-tegur: